i encara tenen els sants collons de dir-li democràcia

Avui, mentre m'impartien una de les sessions de la UCPC (Universitat Comunista dels Països Catalans www.universitat.cat) m'han comunicat que una de les conferenciants, Elena Beloki, probablement no podrà venir a fer-nos la seva sessió. No, no està malalta, està detinguda. I m'ha tocat. Pot ser per què ho veig més d'aprop, i ja se sap, els humans som egoistes...
En tot cas aquí us deixo un article de Kaos en la Red :

http://www.kaosenlared.net/noticia/1898-presentes-y-necesarias

Comentaris

Anònim ha dit…
holaaa!^^
sisi, està clar que ja se qui ets xD "fidels a la utopia".. hahah, m'enrecordo escoltant-ho a casa meva en pura rebel·lió.

ptons :)

Entrades populars d'aquest blog

La violència de gènere

SOLIDARITAT MARINA

demagògia vers valentia